Υπογλυκαιμίες

SONY DSC

Το χαζεύω, το σιροπιάζω κανονικά βασικά, το φαντάζομαι στον ουρανίσκο μου σαν τη σούπερ ανακούφιση στη σίγουρη μεσημεριανή “υπογλυκαιμία” μου. Είναι το τελευταίο στον πάγκο με τα επιδόρπια, κοιτάω δεξιά αριστερά μήπως υπάρχει ανταγωνιστής και θελήσει να το αρπάξει μέσα από τα χέρια μου…Ευτυχώς, είμαι μόνη, δεν το έχουν πάρει ακόμη χαμπάρι…πρέπει να δράσω γρήγορα κι αποτελεσματικά!

Τρέχω στο ταμείο σχεδόν συνομωτικά, πληρώνω και τρώω βιαστικά το γεύμα μου ώστε να γευτώ αυτό που μου έμοιαζε με ένα αλτέρνατιβ τσιζ κέϊκ…

Μετά την πρώτη μπουκιά το πρόσωπό μου κάνει γκριμάτσα πλήρους απογοήτευσης. Είναι γιαούρτι, ή καλύτερα για να είμαστε σωστοί,  “φρομάζ μπλάν” με φρέσκες φράουλες.

Ακόμη κι έτσι, τι κακία να κρατήσεις σε αυτή τη χώρα που σε υποδέχτηκε με όλο της το γαστρονομικό είναι;

 

2 responses »

  1. TBM says:

    I’m a fan of yogurt. Looks tasty to me. But if you are expecting something else, it wouldn’t be as tasty.

Leave a Reply

