Απαγορεύεται το παρκάρισμα

Παρκάρισμα πάνω στο πεζοδρόμιο…

Κάτι τέτοιες στιγμές χαίρομαι που έχω μαζί τη φωτογραφική μου μηχανη. Το βλέπεις και θέλεις να το μοιραστείς με τους φίλους σου, θέλεις να τους πεις ότι  “Κι εδώ τα ίδια χάλια είναι, κανένας σεβασμός… Παρκάρουν πάνω στο πεζοδρόμιο!”.

Το σχολιάζω στη Βελγίδα φίλη μου που οδηγεί και σταματάει στην άκρη. Μαγκώθηκα, πίστεψα ότι την προσέβαλα!

Αντιθέτως, λίγο υπερήφανα, λίγο υπεροπτικά μου δείχνει το εξής σήμα του αντίστοιχου ΚΟΚ…

Επιτρέπεται το παρκάρισμα ΠΑΝΩ στο πεζοδρόμιο…

 

 

 

 

Ναι, εδώ στο χωριό έχουν πινακίδα που σου λέει ότι μπορείς να παρκάρεις ΠΑΝΩ στο πεζοδρόμιο…

Σε προηγούμενο ποστ μου είχα αναφερθεί στο βιβλίο που αγόρασα για τα σήματα. (Για να το θυμηθείς, μπορείς να πατήσεις εδώ.) Πολύ χρήσιμο βιβλίο, έχει σήματα που δεν έχεις ξαναδεί. Επιστρέφοντας το απόγευμα στο σπίτι, ξεκίνησα την ανάγνωση…!

One response »

  1. …που θα μας την πεις κιόλας!

Leave a Reply

